Under Armour SpeedForm Fortis zet energie om in pure kracht

Amsterdam, 1 september 2015 - In minder dan twintig jaar is Under Armour uitgegroeid tot één van de meest innovatieve leveranciers van sportkleding en –schoenen ter wereld. Recent presenteerde Under Armour een nieuwe, uitgebreide collectie SpeedForm loopschoenen. Gevorderde hardlopers zullen vooral blij zijn met de UA SpeedForm Fortis, een nieuwe schoen die garant staat voor een explosieve afzet.

De SpeedForm Fortis heeft in de middenzool een laag Charged Foam. Deze laag dempt de schok bij landing en is bovendien responsief. De meeste soorten schuim doen of het één of het ander, Charged Foam doet het allebei. Een tweede laag Micro G foam geeft 40% of forefoot flex – precies goed voor een nog krachtiger afzet.

Zo haal je het maximale uit je training en presteer je nog beter tijdens een wedstrijd.

De naadloze hiel, de verstelbare wreefband en de ArmourVent mesh bovenlaag zorgen bovendien voor het gevoel alsof de schoen voor je op maat is gemaakt.

360-graden reflectie

Vanaf 1 november is de UA SpeedForm Fortis loopschoen ook verkrijgbaar in een exclusieve Night uitvoering met een ademende en volledig reflecterende ArmourVent mesh bovenlaag. Met deze 360-graden reflectie ben je nog beter zichtbaar in de avond of de vroege morgen. Zo val je op als serieuze loper tijdens je training in de herfst en winter.

Specificaties:

Gewicht: 237 gram

Karakter: neutraal

Heel drop: 8 mm (20/12 mm)

Advieswinkelprijs UA Speedform Fortis men/women: € 120,-

Advieswinkelprijs UA Speedform Fortis Night men/women: € 120,-

= = =

Noot aan de redactie

Voor nadere informatie over Under Armour Speedform Fortis kunt u contact opnemen met Ronald van der Aart, telefoon 06 43 10 31 20 of ronald@repmen.com.