Under Armour opent rugbyseizoen vanaf de Thames

Guerillamarketing: Tower Bridge opent voor nieuwe collectie

London, 7 september 2015 - Een uniek fotomoment op de Thames. Een gigantisch vlot met scheepscontainers vol nieuwe Under Armour producten vaart onder de Tower Bridge de Thames op. Ruim een week voor de start van de Rugby World Cup 2015 (18 september - 1 november) luidt het internationale sportmerk met deze guerrillamarketingstunt het nieuwe rugbyseizoen in. Op de containers zien we gigantische portretten van rugbyspelers uit Wales, Engeland, Ierland, Australië en Canada. Gedurende de vaartocht werden de mannen letterlijk de kleren van het lijf gescheurd om het speciale ondershirt van Under Armour te onthullen. FOTO: Under Armour.