Under Armour lanceert nieuwe sport-bh's

Armour Bra Collection: "The hardest working bras in sports"

Amsterdam, 19 oktober 2015 – Under Armour lanceert een volledig vernieuwde collectie sport-bh’s: Armour Bra. Hoe hard je ook traint en hoeveel ondersteuning je ook nodig hebt, er is altijd een Armour Bra die het comfort biedt dat je nodig hebt. Daardoor kan je je volledig op je sport concentreren en maximaal presteren zonder afleiding. Met name de innovatieve Armour High Bra met voorgevormde cups en een perfecte ondersteuning is geschikt voor lange, intensieve trainingen.

De nieuwe Armour Bra collectie is beschikbaar in drie categorieën:

• Armour Low – voor sporten met minimale beweging zoals yoga, pilates en Nordic walking;
  • Armour Medium – wanneer enige ondersteuning belangrijk wordt, zoals bij crosstraining, (cardio) fitness, spinning en kickboksen;
  • Armour High – als de intensiteit hoog is, zoals bij aerobics, running, hockey en tennis.

Performance

De innovatieve Armour High Bra is gemaakt voor prestaties. De bh – in cups A tot en met DD - kent zachte, lichtgewicht en voorgevormde cups en extra ondersteuning voor een nog betere pasvorm tijdens een intensieve training. De gelbeugels onder de cups zorgen voor steun èn comfort, terwijl de gel lining van de banden voorkomt dat ze in je schouders snijden. Een volledig mesh achterkant garandeert extreme ventilatie. De oog- en haaksluiting op de achterkant is bovendien verstelbaar.

Gisele Bündchen en Lindsey Vonn

De lancering in Nederland volgt op de lancering deze zomer van de Amour Bra collectie in de Verenigde Staten. Daar spelen onder andere wereldkampioen alpineskiën Lindsey Vonn, topmodel Gisele Bündchen en ballerina Misty Copeland de hoofdrol in de opvallende I WILL WHAT I WANT campagne van het sportmerk. De ambassadeurs van Under Armour tonen zich in deze campagne opnieuw van een verrassend kwetsbare, maar strijdlustige kant: ook zij hebben twijfel en teleurstelling over hun performance te boven moeten komen.

= = =

Noot aan de redactie

Voor nadere informatie over Under Armour en de Under Armour Bra collectie kunt u contact opnemen met Ronald van der Aart, telefoon 06 43 10 31 20 of ronald@repmen.com.

Winkeladviesprijzen

• Armour Low - € 35,-
  • Armour Medium - € 35,-
  • Armour High - € 55,-

Armour Bra reviewen?

Reviewen van de Armour Bra-collectie en andere producten van Under Armour is vanzelfsprekend mogelijk en geschiedt op aanvraag via RepMen.

Beeldmateriaal

Via de optie PRESSKIT vindt u uitgebreid beeldmateriaal van Armour Bra collectie en van de Armour Bra campagne.