Under Armour presenteert nieuwe wintercollectie: STORM

Onder alle weersomstandigheden trainen met Under Armour's STORM

In Nederland is het weer erg onvoorspelbaar. Met de nieuwe STORM-collectie van Under Armour zijn atleten echter overal op voorbereid. STORM is namelijk speciaal ontworpen om onder alle weersomstandigheden te kunnen trainen. Zo houdt geen regenbui of sneeuwstorm je deze herfst en winter meer tegen. De unieke DWR (Dynamic Water Repellent) laag is waterafstotend zonder dat dit ten koste gaat van het ademend vermogen of gewicht van de kleding. De STORM-collectie bestaat uit hoodies, jacks, broeken en leggings.

De STORM-technologie is ontwikkeld voor alle weertypen en kent drie varianten. STORM 1 en 2 zijn voorzien van een DWR-laag. Sportkleding met dit waterafstotende materiaal is uitstekend bestand tegen regen en sneeuw. De stof droogt zelfs vijf keer sneller dan regulier katoen. STORM 2 is bovendien warm door de ColdGear Infrared-technologie, die je eigen lichaamswarmte vasthoudt door de keramische voering. STORM 3 is zelfs 100% waterdicht. Bovendien is alle kleding winddicht en ademend.

Bewegingsvrijheid

De STORM-collectie van Under Armour biedt atleten optimaal comfort en tegelijkertijd maximale bewegingsvrijheid voor het lichaam. Under Armour atleet en Manchester United speler Memphis Depay: “Als ik in STORM kleding train maakt het niet uit of het slecht weer is. De kleding voelt licht aan en is tegelijkertijd ademend, terwijl ik toch beschermd ben tegen kou, regen of sneeuw.’’

De volledige STORM herfst-/wintercollectie is beschikbaar op http://www.underarmour.nl.

“Als ik in STORM kleding train maakt het niet uit of het slecht weer is. De kleding voelt licht aan en is tegelijkertijd ademend, terwijl ik toch beschermd ben tegen kou, regen of sneeuw„ Under Armour atleet en Manchester United speler Memphis Depay