Ballenjongens en -meisjes ABN AMRO World Tennis Tournament worden superhelden

Kledingsponsor Under Armour creëert uniek beeld tijdens Kids Day

11 FEBRUARI 2016, ROTTERDAM
Samenvatting
Als official supplier van het prestigieuze 43e ABN AMRO World Tennis Tournament levert het internationale sportmerk Under Armour opvallende tenues voor de 80 ballenjongens en –meisjes. Het merk is al langer actief in de internationale tennissport.

Als official supplier van het prestigieuze 43e ABN AMRO World Tennis Tournament levert het internationale sportmerk Under Armour opvallende tenues voor de 80 ballenjongens en –meisjes. Het merk is al langer actief in de internationale tennissport en levert innovatieve kleding en schoenen aan tennissers als Andy Murray, Sloane Stephens en Dustin Brown.

Op woensdag 10 februari zal het spraakmakende sportmerk een uniek beeld creëren gedurende de Kids Day. Alle ballenjongens en –meisjes op het Centre Court en de training courts zullen de hele dag iconische zwarte Superman compressieshirts dragen. Vanaf de kwartfinales op vrijdag 12 februari zullen bovendien de spelersmascottes telkens gekleed zijn in een Superman- en Batman-shirt.

Superhelden

Als Global Partner van de superheldenfilm Batman v Superman: Dawn of Justice (Nederlandse première op 24 maart) heeft Under Armour een speciaal Alter Ego-assortiment technische sportkleding ontwikkeld.

De Alter Ego producten van Under Armour zijn te koop op www.underarmour.nl.